23 december 2010

Kerstvakantie

Zoooo mijn laatste blog is van Juli dit jaar.
De laatste keer dat ik zolang zonder blog ging was toen ik zolang moest wachten op de dag dat Mariëlla bij ons kwam wonen. Dit is al bijna 5 jaar geleden inmiddels.
Nu zijn we weer aan het wachten, maar dan op de uitslag van een serie onderzoeken die Mariëlla heeft ondergaan. Nadat veel mensen (incl. ikzelf) mij ervan probeerden ervan te overtuigen dat de problemen niet veel meer waren dan een heftige peuterpubertijd, kunnen we ons nu gaan afvragen: wat heeft ze niet?
Adhd, ODD, FAS, pdd nos, autisme, hechtingsstoornis. Het is allemaal al genoemd en meerdere opties zijn mogelijk.
Hiervan horen we in Januari eindelijk meer. Tenminste... als het goed is, want de uitslag van zoiets laat meestal lang op zich wachten.
We zijn er mee bezig.

Ondertussen genieten de kids van de kerstvakantie, en ik ook. Even geen dansen en zwemmen etc. Het is nog wel steeds druk. Bel afspraken, ouderbezoeken, kerstinkopen, onderzoeken (Mariëlla).
Vandaag nog even de laatste kerstinkopen, morgen ouder bezoek voor de meisjes (daarmee gebeurt ook genoeg, maar daarover later een keer meer), de verjaardag van Kelsey etc.
En dan kerstmis!
1e kerstdag naar mijn ouder zoals elk jaar, alleen weten we dit jaar nog niet wat we gaan eten. Niemand weet nog wat we gaan eten. Mn ouders ook niet. Dus dat wordt nog ff spannend!
Alle kerstkaartjes zijn geschreven en gepost. Het zijn er uiteindelijk toch weer 60 geworden.
Ben benieuwd hoeveel we er terug krijgen.
Verder heb ik zin in kerstavond, dan kijken Alex en ik altijd de kerstspecial van All you need is Love. Knus samen op de bank. :-)
Nou ik ga weer even aan de slag met van alles en nog wat. Ik blog van de week nog weer even. Groetjes van Mirjam